Her finner du en oversikt over ofte stilte spørsmål med svar.
Alle som kommer til klatresenteret må sette seg inn i sikkerhetsreglene. Les mer om sikkerhetsreglene her.
Alle som kommer til klatresenteret Høyt Under Taket skal få innføring av våre klatreverten i hvordan en autosikring fungerer. Du betaler ikke noe ekstra for det.
Nei, men hvis du trenger å leie klatreutstyr anbefaler vi deg å booke på forhånd for å være garantert klatreutstyr – hvis du trenger det. Det er mulighet for drop-in, men vi anbefaler å booke på forhånd for å spare tid. Ved ankomst scannes billetten og du kommer rett inn på klatresenteret.
Da anbefaler vi deg å kjøpe, Inngangsbillett – utstyr inkludert, hvis ikke du har klatreutstyr fra før. Det blir garantert et morsomt og godt førstemøte med klatring. Best av alt kreves det ingen forkunnskap om klatring.
Alle barn under 13 år skal ha følge med en voksen inne på senteret
Vi har gratis parkering rett på utsiden av klatresenteret, følg skilting.
Vi aksepterer de fleste betalingskort. Grupper kan få ettersendt faktura for sitt besøk (må avtales på forhånd).
I ordinær åpningstid er det tilgang på enkel mat. Vi har energibarer, mineralvann og kaffe.
Nei. Om du ikke skal klatre trenger du ikke å betale.
Senteret har anledning til å ta i mot og tilrettelegge aktiviteter for gjester med funksjonsnedsettelser og andre spesielle behov. Dette må avtales på forhånd. For spørsmål og kontakt kokstad@hoytundertaket.no
All relevant informasjon om parken, lokalisering osv finner du på nettsidene våre. Skulle du allikevel ha behov for å kontakte oss – send en e-post til kokstad@hoytundertaket.no -vi bestreber etter å svare innen 48-timer. Vi kan også nåes på tlf 468 45 725. Alle henvendelser vedrørende grupper og/eller bookinger skal gjøres over mail.